stand bij SANE?

Branko Collin vertaling@nl.linux.org
Mon, 5 Jul 2004 23:41:26 +0200

Taco Witte, Jeroen ten Berge en ik hebben tot nu toe aangegeven wat
promotie voor de 'vrije vertalers' te willen doen op de SANE Free
Software Bazaar. Deze vindt plaats op 29 september 2004 in de RAI in
Amsterdam, vanaf 18.30 tot 22.00 uur.

Als we een stand willen hebben, moeten we als ik
http://www.nluug.nl/events/sane2004/bazaar.html mag geloven, snel
reageren "to make sure we have room for you and we can mention your
name in publications".

Dus: is die interesse voor het bemensen van een stand concreet? Zo
ja, wie wil er mee gaan? Zoals Jeroen ten Berge al aangaf, wellicht
een leuke gelegenheid om elkaar eens te ontmoeten (voor zover al niet
gebeurd), en wat informeler dan de laatste keer (als dat al kan).

--
branko collin
collin@xs4all.nl