Elektronisch aangifte doen, deel 2

Branko Collin vertaling@nl.linux.org
Mon, 5 Jul 2004 23:41:26 +0200

Toen ik enkele weken geleden vroeg of er interesse was om een
programma of een module te ontwikkelen waarmee elektronisch aangifte
gedaan kan worden, leken er enkele mensen ge=EFnteresseerd te zijn.

Sinds die tijd heb ik echter niets meer gehoord.

De belastingdienst zou me in juli bellen om te vragen of ik
dergelijke software wil ontwikkelen. Dat telefoontje is er nog niet
geweest, maar kan dus elk moment komen. Zoals het er nu voorstaat,
zal ik nee moeten zeggen.

Mocht er alsnog interesse zijn, neem dan of zelf contact op met de
belastingdienst, of organiseer alsnog (en snel) een bijeenkomst om
e.e.a. te bespreken (waar ik dan ook aanwezig zal zijn). Aangezien ik
degene zou zijn die met de belastingdienst het ontwikkel- en
testtraject inga, wil ik zeker weten dat er ook daadwerkelijke
intentie is om iets (goeds) te maken.

--
branko collin
collin@xs4all.nl