nieuw lid

Taco Witte vertaling@nl.linux.org
Sat, 03 Jul 2004 13:10:06 +0200

Op za 03-07-2004, om 12:38 schreef Branko Collin:
> On 3 Jul 2004, at 8:21, Martin Giles wrote:
>=20
>=20
> Hallo Quirine,
>=20
> Er is eigenlijk niet zoveel te vertellen. Zoek je een klein projectje=20
> uit wat nog niet vertaald is, of waarvan de vertaling al lang niet is=20
> bijgewerkt, en dat je leuk vindt, 'reserveer' het en begin met=20
> vertalen.

Hallo Quirine, lijst,

Voor het team bij Translation Project ben ik de co=C3=B6rdinator (Elros i=
een pseudoniem); je kan in de lijst op
http://www2.iro.umontreal.ca/translation/registry.cgi?team=3Dnl kijken wa=
je zou willen vertalen (vraag gerust meer informatie) en dan kan ik dat
pakket aan je toewijzen. Over de werking van TP staat veel informatie op
http://www.iro.umontreal.ca/translation/HTML/translators.html maar stel
gerust vragen. Voor de eerste paar vertalingen is het misschien een goed
idee om ze eerst langs mij te sturen, dan kijk ik er naar en kan ik
feedback geven (er staat op http://www.phys.uu.nl/~twitte/woordenboek
een tijdelijke versie van door ons gebruikte vertalingen).

[snip]
> <http://vertaling.nl.linux.org> was ooit het adres van de webpagina's=20
> van deze mailinglist, maar is na een gekraakte server nooit=20
> (helemaal?) hersteld, en verwijst nu naar de homepage van=20
> nl.linux.org. Misschien als de powers that be dit lezen, ze e.e.a.=20
> kunnen herstellen?

Tja, ik zou ooit toegang krijgen tot de site, maar de beheerders hadden
het blijkbaar druk met andere zaken (?). Gelukkig is in ieder geval het
woordenboek gered. Als jullie het niet erg vinden ga ik ergens een
project registreren voor een site en een e-mail lijst (deze is nogal
brak; het eerste mailtje van deze draad heb ik (weer) nooit ontvangen).
Het gaat nu allemaal echt te lang duren. Idee=C3=ABn zijn welkom.

Met groet,
Taco