nieuw lid

Branko Collin vertaling@nl.linux.org
Sat, 3 Jul 2004 12:38:18 +0200

On 3 Jul 2004, at 8:21, Martin Giles wrote:

> via het translation project heb ik begrepen dat ik hierbij kan
> aanvragen om deel uit te maken van het vertalersteam. Mijn naam is
> Quirine Giles, ik heb net de studie vertaler Engels bij de LOI
> afgerond en ik zou graag willen werken als vertaler. Mogelijk kan het
> team mij hierbij helpen?

Hallo Quirine,

Er is eigenlijk niet zoveel te vertellen. Zoek je een klein projectje
uit wat nog niet vertaald is, of waarvan de vertaling al lang niet is
bijgewerkt, en dat je leuk vindt, 'reserveer' het en begin met
vertalen.

<http://www.o2w.nl/~ivo/wiki.pl> bevat wat losse opmerkingen over
zaken die je kunt tegenkomen.

<http://gnome-nl.sourceforge.net> is veel uitgebreider en degelijker,
maar gaat vaak alleen over GNOME (duh!).

<http://vertaling.nl.linux.org> was ooit het adres van de webpagina's
van deze mailinglist, maar is na een gekraakte server nooit
(helemaal?) hersteld, en verwijst nu naar de homepage van
nl.linux.org. Misschien als de powers that be dit lezen, ze e.e.a.
kunnen herstellen?

--
branko collin
collin@xs4all.nl