gretl-1.2.8 (0%, 2315 onvertaald)

Vertaalproject Robot vertaling@nl.linux.org
Fri, 2 Jul 2004 14:38:58 -0400 (EDT)

Hallo, leden van het Dutch team bij `vertaling@nl.linux.org'. Dit is
een bericht van de Vertaalproject robot. Ik ben blij een nieuw bestand
aan te kunnen aankondigen, beschikbaar als:

http://www.iro.umontreal.ca/translation/domains/POT/gretl-1.2.8.pot

dat is geïntegreerd in het centrale PO-archief.  Het bestand moet
binnenkort beschikbaar zijn op spiegelsites als:

>    ftp://ftp.unex.es/pub/gnu-i18n/po/domains/POT/gretl-1.2.8.pot
>    http://translation.sf.net/domains/POT/gretl-1.2.8.pot
>    ftp://tiger.informatik.hu-berlin.de/pub/po/domains/POT/gretl-1.2.8.pot

Geen van de onvertaalde berichten zijn nog vertaald.  Overweeg
alstublieft om de vertaling voor de taal Dutch op u te nemen. Neem
alstublieft contact op met uw teamleider (als die er is), als u
besluit dit te doen, zodat die de vertaalcoördinator kan informeren
dat `gretl' aan u is toegewezen. Zend, als de vertaling klaar is, het
resultaat naar het hieronder gegeven adres, met als Onderwerp-regel:

>    TP-Robot gretl-1.2.8.nl.po

in de kop van uw bericht.  U kunt contact opnemen met uw teamleider of
met mij, als er een vraag opkomt.
De volgende HTML-pagina's moet ook morgen bijgewerkt zijn.

>    http://www.iro.umontreal.ca/translation/HTML/domain-gretl.html
>    http://www.iro.umontreal.ca/translation/HTML/team-nl.html

                                De Vertaalproject Robot, in naam van
                                uw vertaalcoördinator.
                                mailto:translation@iro.umontreal.ca

P.S. - U kunt een (mogelijk niet officiële) kopie van de distributie vinden als: