Vertaalprobleem

Reinout van Schouwen vertaling@nl.linux.org
Mon, 1 Mar 2004 00:09:24 +0100 (CET)

On Sun, 29 Feb 2004, Hugo van der Kooij wrote:

> Persoonlijk vind ik dat dus een foute vertaling.

Ik bedoel uiteraard in die gevallen waar van een shell wordt gesproken in
de betekenis van een venster waarin een prompt staat. Wanneer het een
verhandeling over de voor- en nadelen van ksh t.o.v. bash betreft, is
terminalvenster natuurlijk niet de juiste vertaling.

Wat windows-invloeden hiermee van doen hebben ontgaat me.

groeten,

--
Reinout van Schouwen			Artificial Intelligence student
email: reinout@cs.vu.nl			mobile phone: +31-6-44360778