meeting

Branko Collin vertaling@nl.linux.org
Tue, 24 Feb 2004 12:13:45 +0100

On 24 Feb 2004, at 8:30, Jeroen ten Berge wrote:

> Ik zag 18 personen die gereageerd hebben, ik ga ervan uit dat de helft
> niet komt, dus al met al max. 10 tot 12 personen denk ik. Als je met
> zekerheid de ruimte tot je beschikking hebt a.s. zondag, laat het dan
> even weten, als ik donderdag avond nog niets zeker heb, dan plannen we
> het een andere keer in.

Ik denk dat 10 tot 12 te veel is. Ik ken de ruimte; hij is geschikt
voor zo'n vier werkplekken, maar zo ingedeeld dat er 6 mensen kunnen
zitten. Dat betekent dat de vergadertafel echt niet voor meer dan 8
mensen plaats heeft (hij staat helemaal in een hoek, tussen
boekenkasten ingeklemd). Ik wil het nog wel vragen, maar ik denk dat
een grotere ruimte beter is.

Hebben we echt netwerkverbindingen en zo nodig? Gaan er mensen
lezingen of demonstraties geven?

Met de webontwerpnieuwsgroep steken we ook regelmatig de koppen bij
elkaar, maar dat doen we dan gewoon in een cafe. Het belang van dit
soort ontmoetingen is ook dat je eens vanachter die computer vandaan
komt, en elkaar leert kennen.

--
branko collin
collin@xs4all.nl