e-mail lijst archief

Elros Cyriatan vertaling@nl.linux.org
1 Feb 2004 11:35:16 -0000

Hoi,

Hoe denken jullie erover dat het archief van deze e-mail lijst in mailbox formaat wordt aangeboden, met alle headers aanwezig? (Dit wordt door Google geïndexeerd, en maakt het dus mogelijk om in het verleden op te zoeken wie er bij een bepaald IP-adres hoort.)

Ik vind het zelf een enorme inbreuk op mijn privacy (daarom gebruik ik dit adres op deze lijst). Als het niet mogelijk is om alleen het mailbox formaat archief uit te zetten, wil ik voorstellen om de hele archieffunctie uit te zetten. Denken jullie hier net zo over?

Met groet,

Taco