Stichting Nederlands woordenlijst

Elros Cyriatan vertaling@nl.linux.org
Sun, 1 Feb 2004 11:47:01 +0100

On Sat, 31 Jan 2004 19:16:20 +0100 (CET)
Reinout van Schouwen wrote:

> Hoi allen,
>
> Kenden jullie deze al? :
>
> http://www.vvb.org/snn/woordenlijst.htm
>
> Ik ben trouwens benieuwd of die stichting ook niet een afgevaardigde zou
> willen sturen naar ons vertaalcongresje... We zouden het kunnen vragen,
> lijkt jullie dat nuttig??

Hoi Reinout,

Ik kende hen nog niet, en het lijkt me voor ons en voor hen interessant
om contact op te zoeken. Wel moet ik zeggen dat mijn doelstelling van die
van hen zal verschillen: voor mij is bruikbaarheid van een vertaling en
daarmee van free software belangrijker dan het percentage anglicismen.
(We willen wel zelf bepalen hoe zo'n lijst eruit ziet.)

Met groet,
Taco

--
 *             Oculi plus vident quam oculus
  *             Eigenwijsheid is een deugd