[vertaling] E-mailadres voor opmerkingen over een vertaling

Freek de Kruijf f.de.kruijf at hetnet.nl
Sun Dec 12 18:19:37 CET 2004

On Sunday 12 December 2004 15:33, Branko Collin wrote:
> Het laatste is inderdaad het nieuwe adres van de mailinglijst. Je
> kunt daar je commentaren naar toe sturen, maar als je de vertaler en
> zijn/haar e-mailadres kent, kun je de commentaren natuurlijk ook
> direct daarnaartoe sturen.

Het ging mij om de tekst die bij --help wordt afgedrukt in een
applicatie. Daar staan in het engels een paar URL of e-mailadressen. In
het nederlands moet daar ook het e-mailadres van de vertaler bij, lijkt
mij. Het e-mailadres van de huidige vertaler lijkt mij dan niet het
juiste adres. Het was in enkele nl.po-files <nl at li.org> en ik vroeg mij
af wat het nu zou moeten zijn.

Volgens Branco moet het inderdaad <vertaling at vrijschrift.org> zijn. Als
Taco gelijk heeft dat <nl at li.org> niet meer werkt dan is er ook in
andere nl.po-files, waarin het niet meer werkzame adres staat, nog wat
werk te doen.

--
vr.gr.

Freek de Kruijf