[vertaling] vertalingen up-to-date

Branko Collin collin at xs4all.nl
Fri Dec 3 14:53:23 CET 2004

On 3 Dec 2004, at 12:21, Taco Witte wrote:

> De laatste tijd merk ik dat ik eigenlijk niet in staat ben om mijn
> vertalingen up-to-date te houden. Mochten er dus mensen zijn die een
> oogje hebben op een vertaling waarvoor ik nu verantwoordelijk ben,
> laat het vooral weten. Liefst een die nu nog niet 100% is ;-) (Zowel
> bij het GNU-vertaalproject als bij GNOME. Voor de vertalingen van de
> FSF is een disclaimer nodig; niet voor alle vertalingen van het
> GNU-vertaalproject.)

Hallo Taco,

Ik zou graag weer iets te vertalen hebben, maar: ik heb geen FSF-
disclaimer (ben ook niet van plan die te halen) en heb geen
makkelijke toegang tot een Unix(achtige). Als je me projecten wil
geven, moeten daar dus regelmatig Windows-binaries voor verschijnen.
Laat me weten of je zoiets hebt liggen.

--
branko collin
collin at xs4all.nl