vertaling webstek

Elros Cyriatan vertaling@nl.linux.org
Thu, 19 Aug 2004 17:51:59 +0200

--=-Hqa1XUORajQINgFxwl13

On do, 2004-08-19 at 17:39 +0200, Ivo Timmermans wrote:
>=20
> Misschien savannah.gnu.org?

Qua idee is Savannah heel geschikt, maar ze hebben geen PHP en SQL, en
de laatste tijd lijkt het er niet zo goed te gaan (veel aanvragen die
nog wachten, technische problemen). Daarom weet ik niet of het nu handig
is. Ik las ook ergens iets over een mogelijke opvolger van Savannah:
gna. Maar daar hebben ze (iig voorlopig) ook geen PHP en SQL.

Met groet,
Taco

--=-Hqa1XUORajQINgFxwl13

--=-Hqa1XUORajQINgFxwl13--