gnome-nl migratie

Michiel Sikkes vertaling@nl.linux.org
Thu, 12 Aug 2004 00:40:57 +0200

--=-iD7KP77ZQSWmelD2u7O2

Op wo 11-08-2004, om 23:55 schreef Vincent van Adrighem:
> [...]

> Nu kwam ik, door een gesprek met de KDE-collega's over vertalen in het
> algemeen en vertalen van documentatie in het bijzonder, in contact met
> de hoster van kde.nl. Deze heeft gnome-nl onderdak aangeboden, alsmede
> een domeinnaam, in ruil voor een soortvan sourceforge-button op de site
> en een kleine hoekreclame op de welkomstpagina. Dit is ongeveer
> hetzelfde als al op kde.nl gebeurt en lijkt me dan ook een een zeer
> acceptabel aanbod. Ik zou er dan ook graag op in willen gaan. Ook omdat
> het symbolisch een erg mooie stap is om kde-nl en gnome-nl naast elkaar

Uitstekend aanbod denk ik. Ik ben er in ieder geval voor, vooral als
alle problemen die er bij SourceForge waren opgelost kunnen worden.
Uiteraard is een KDE en een GNOME iets op dezelfde host zetten een leuk
idee :-).

> Nu komt echter het probleem: gnome.nl is al bezet door een of ander
> webdesign-bedrijf. Het alternatief gnome-nl.nl lijkt me niet echt een
> optie. Dan zou gnome-nl.org of iets dergelijks IMHO beter zijn.

Ik ben het met gnome-nl.org helemaal eens. Mocht dit problemen opleveren
is er altijd nog het alternatief van een .net domein nemen.

Mvg,
Michiel

--=-iD7KP77ZQSWmelD2u7O2

--=-iD7KP77ZQSWmelD2u7O2--