gnome-nl migratie

Vincent van Adrighem vertaling@nl.linux.org
Wed, 11 Aug 2004 23:55:47 +0200

--=-LjD/m6SGO5qEX/m4ANDs

Beste collega-vertalers,

De laatste tijd is sourceforge minder dan perfect geweest in zijn
service voor de diverse projecten. Als gevolg daarvan ben ik op zoek
gegaan naar ander onderdak voor de gnome-nl website.

Nu kwam ik, door een gesprek met de KDE-collega's over vertalen in het
algemeen en vertalen van documentatie in het bijzonder, in contact met
de hoster van kde.nl. Deze heeft gnome-nl onderdak aangeboden, alsmede
een domeinnaam, in ruil voor een soortvan sourceforge-button op de site
en een kleine hoekreclame op de welkomstpagina. Dit is ongeveer
hetzelfde als al op kde.nl gebeurt en lijkt me dan ook een een zeer
acceptabel aanbod. Ik zou er dan ook graag op in willen gaan. Ook omdat
het symbolisch een erg mooie stap is om kde-nl en gnome-nl naast elkaar
te hosten. ;-)

Nu komt echter het probleem: gnome.nl is al bezet door een of ander
webdesign-bedrijf. Het alternatief gnome-nl.nl lijkt me niet echt een
optie. Dan zou gnome-nl.org of iets dergelijks IMHO beter zijn.

Wat zijn jullie gedachten over de domeinnaam en de migratie in het
algemeen?

Groetjes,
Vincent
--=20