Vertaling core utils door freerk

Elros Cyriatan vertaling@nl.linux.org
Tue, 20 Apr 2004 12:20:24 -0700

On Tue, 20 Apr 2004 10:31:07 +0300, "Freek de Kruijf"
<f.de.kruijf@hetnet.nl> said:

> Hallo Rinze en lijst,
>
> Ik ben nog bezig. Het blijkt een behoorlijke klus te zijn en op dit
> moment kan
> ik er maar zo af en toe een uurtje instoppen.
>
> Ik ben nu op Totaal 1092; Fuzzy 197 en Onvertaald 213.
>
> vr.gr.
>
> Freek de Kruijf

Hoi,

Ik heb het gevoel dat ik ergens middenin een discussie beland (dit is het
enige bericht met dit onderwerp dat ik ontvangen heb, en mijn e-mail
aanbieder is betrouwbaar..). Maar het is mooi om te zien dat het wil
vlotten (m.n. ook omdat het een belangrijke module is). Ik zal buiten de
lijst om even contact opnemen.

Met groet,
Taco

  Elros Cyriatan