gimp-print-4.2.7-pre1 (99%, 14 untranslated)

Gerald Raucamp vertaling@nl.linux.org
Tue, 20 Apr 2004 14:55:57 +0200

Hoi Reinout,

On Tue Apr 20 2004, Reinout van Schouwen <reinout@cs.vu.nl> wrote:

> Hoi Gerald,

> Opspeuren lijkt mij een contaminatie van opzoeken en bespeuren. Detecteren
> is een onvervalst anglicisme.

Hmm, opspeuren. Hoe heb ik dat ooit kunnen verzinnen. Opsporen bedoelde
ik. *hammer op eigen hoofd slaand*
Opzoeken, bespeuren, opsporen..

Detecteren, hmm, ja, anglicisme ten top. *oeps*

> *kromme tenen*

Juist, die ja :)

> ok, mee eens.

Oef, toch nog een nuttige bijdrage van mij.

--
Gerald Raucamp - cavey@vengeance.et.tudelft.nl
                           http://www.cavey.nl