(OT) [Vrijschrift-Kern] Boogerd again

Tino Meinen vertaling@nl.linux.org
Sun, 16 Nov 2003 13:13:05 +0100

Van de site:

D66 heeft, mede op verzoek van diverse kandidaten, besloten om in de
week voor de verkiezingsdag van de lijsttrekker voor de Europese
verkiezingen de gegevens uit de peilingen tijdens de debatreeks of uit
de internet-poll niet langer te verspreiden via de partijsite of de
E-mailservice. Derhalve treft u nu alleen een overzichtspagina aan met
de foto's en namen van de kandidaten.

Je kunt dus niet meer (internet)stemmen maar moet waarschijnlijk naar
Maastricht gaan op 22 november.

Tino

Op vr 14-11-2003, om 11:37 schreef Reinout van Schouwen:
> Hallo allemaal,
>
> Met dit mailtje wil ik eerst even testen of de vertaling-list het
> ueberhaupt nog wel doet. ;)

Inderdaad het was wat rustig hier.