(OT) [Vrijschrift-Kern] Boogerd again

Reinout van Schouwen vertaling@nl.linux.org
Fri, 14 Nov 2003 11:37:34 +0100 (CET)

Hallo allemaal,

Met dit mailtje wil ik eerst even testen of de vertaling-list het
ueberhaupt nog wel doet. ;)

Verder wil ik jullie aandacht vestigen op onderstaand mailtje. Het gaat
over D66-europarlementarier mevr. Boogerd, die onze (Open Source) belangen
geweldig heeft ondersteund ivm softwarepatenten. De vraag is of wij iets
"terug willen doen" door op haar te stemmen als lijsttrekker voor de
ELDR-fractie op www.d66.nl.

---------- Forwarded message ----------
Date: Thu, 13 Nov 2003 23:43:25 +0100
From: Wiebe van der Worp <wiebe@viaisn.org>
To: algemeen <algemeen@vrijschrift.org>, kern@vrijschrift.org,
     pg-eu@vrijschrift.org
Subject: [Vrijschrift-Kern] Boogerd again

As many of you know the Dutch MEP Johanna Boogerd-Quaak really helped us
in our fight against software patents.

Now she needs just a little help from us. Please do the following:

-Go to http://d66.nl
-In the right column, down, vote for Johanna Boogerd-Quaak
-Please consider distributing this mail in other lists and to people you
know. This way we give a strong signal to the D66-party we want her to
defend our interests in Brussels for ELDR.

There is also a press release on
http://vrijschrift.org/swpat/press/boogerd_2004.html (Dutch).
--
Wiebe van der Worp