spam

Gerald Raucamp vertaling@nl.linux.org
Thu, 29 May 2003 12:44:12 +0200

Mja, waarschijnlijk dat die overvloed van spam komt omdat iemand een
trigger happy email client heeft gebruikt en ooit eens geklikt heeft op
zo'n link van "klik hier voor deze schitterende aanbieding" en dus dat
het email adres gevalideerd is...

maar goed, ik krijg de laatste tijd ook steeds meer spam op m'n usual
email account.. wordt toch maar eens tijd om m'n email adres te faken.

Gerald Raucamp - cavey@vengeance.et.tudelft.nl
                           http://www.cavey.nl