do 8 mei, Brussel: softwarepatenten: conferentie+ manifestatie

Jeroen ten Berge vertaling@nl.linux.org
Wed, 7 May 2003 08:54:26 +0200

> Piep,
>
> Donderdag 8 mei vindt in het Europees parlement te Brussel een
> conferentie plaats rond softwarepatenten, met aansluitend een
> manifestatie.
>
> Hoe meer tegenstanders op de been, hoe meer geloofwaardigheid bij de
> parlementairen.
>
> Doe alsjeblieft de kleine moeite. Brussel is echt niet zo ver
> weg. Maak
> er een uitstap van!
>
> Meer info:
>
> http://swpat.ffii.org/termine/2003/europarl/05/#prog
>
> Mark
Als je 2 weken eerder was geweest had ik dit kunnen inplannen :(
Ik kan dus helaas niet aanwezig zijn, ik heb echter eerder al een
petitie getekend tegen software patenten bij een duitse organisatie
tegen software patenten (ben ff kwijt welke dat was)

Groetjes,
Jeroen.