modifiers

Jan-Willem Harmanny vertaling@nl.linux.org
Thu, 1 May 2003 12:42:53 +0200

From: Reinout van Schouwen <reinout@cs.vu.nl>
> Kom op, dat kan je niet serieus menen. Wel eens gedacht aan Apple-
> of Sun toetsenborden die weer andere modifiers hebben?

Dan noemen we het toch ctrl-alt-shift-appel-windows-toetsen? Want vergeet ze
niet: de windows Startmenu en Rechtermuisknopmenu toetsen zijn ook identifier
keys. (Sommige linux-aanhangers plakken er overigens Tux-stickers op :) ) en
dan hebben we het nog niet eens over de AltGr, Fn, enzovoort.

On topic: Ik denk dat controle-toetsen wel de beste is. Natuurlijk, als
iemand mij in de Aldi vraagt waar de controle-toetsen staan dan zou ik het
ook niet weten, maar in de juiste context is het duidelijk genoeg.

  Jan-Willem