Softwarepatenten - vertalingen nodig

Branko Collin vertaling@nl.linux.org
Mon, 30 Jun 2003 13:16:29 +0200

On 30 Jun 2003, at 12:51, Reinout van Schouwen wrote:

> De meesten hebben intussen waarschijnlijk wel gehoord van de dreiging
> dat softwarepatenten in Europa gelegaliseerd worden. De stemming in
> het Europees parlement zal zoals het ernaar uitziet in september
> plaatsvinden, en nu is er nog tijd om de publieke opinie te
> mobiliseren.
>
> Natuurlijk zijn daarvoor ook Nederlandse teksten nodig en die zijn er
> nog niet genoeg! Mag ik jullie daarom wijzen op:
>
> http://wiki.ael.be/index.php/Patinfotranslation
>
> Hier zijn enkele teksten m.b.v. een Wiki te vertalen, ik heb er al een
> gedaan;

Weet degene aan wie je de vertalingen gaat sturen dat je hiermee
bezig bent? Ik heb laatst ook een tekst voor de anti-
softwareoctrooilobby vertaald, om vervolgens te horen te krijgen dat
het al door iemand anders was gedaan. Dat heeft voor mij voorlopig de
zin vergald om hiermee bezig te zijn.

--
branko collin
collin@xs4all.nl