Softwarepatenten - vertalingen nodig

Reinout van Schouwen vertaling@nl.linux.org
Mon, 30 Jun 2003 12:51:08 +0200 (CEST)

Hallo allen,

De meesten hebben intussen waarschijnlijk wel gehoord van de dreiging dat
softwarepatenten in Europa gelegaliseerd worden. De stemming in het
Europees parlement zal zoals het ernaar uitziet in september plaatsvinden,
en nu is er nog tijd om de publieke opinie te mobiliseren.

Natuurlijk zijn daarvoor ook Nederlandse teksten nodig en die zijn er
nog niet genoeg! Mag ik jullie daarom wijzen op:

http://wiki.ael.be/index.php/Patinfotranslation

Hier zijn enkele teksten m.b.v. een Wiki te vertalen, ik heb er al een
gedaan;

de 'TXT' links bovenaan de pagina's van swpat.ffii.org. Ik ben al bezig
aan de hoodfpagina maar alle subpagina's moeten nog. De regels in deze
bestandjes moeten zonder linewrap vertaald worden en opgestuurd aan
Hartmut Pilch <phm@a2e.de>.

alvast bedankt voor de inzet,

--
Reinout van Schouwen			Artificial Intelligence student
email: reinout@cs.vu.nl			mobile phone: +31-6-44360778

Softwarepatenten bedreigen Europa. Teken op petition.eurolinux.org!