vertaling.nl.linux.org website, wiki

Ivo Timmermans vertaling@nl.linux.org
Tue, 15 Jul 2003 16:58:41 +0200

Hoi,

Het was al heel lang bekend dat de website van vertaling.nl.linux.org
en de woordenlijst daarop toe waren aan een grote schoonmaakbeurt en
een meer bruikbare toegang tot de woorden-database.

Nu heb ik de komende paar dagen tijd om hieraan te werken, en ik zou
graag van jullie willen horen wat je mist, anders zou willen, of
helemaal te gek vindt aan de huidige site.

Wat ik in m'n hoofd heb is ongeveer wat er nu is, maar dan met in
ieder geval de volgende veranderingen:

  - je kunt een account aanvragen, met bevestiging en activatie via
    e-mail;
  - met dit account kun je woorden wijzigen of verwijderen;
  - bij elk woord kun je direct naar een discussiepagina op de wiki.

	Ivo

--
While Mac evangelism is as silly as worshipping a dead Sci-fi writer,
Linux evangelism seems to expect everyone to rely on the belief of