2e ronde 'moeilijke' vertalingen

Jan-Willem Harmanny vertaling@nl.linux.org
04 Jul 2003 22:44:07 +0200

Op vr 04-07-2003, om 21:14 schreef Reinout van Schouwen:

> Precies zoals het op vertaling.nl.linux.org/allewoorden.php al staat! :-)

Hoe zit dat eigenlijk met die pagina. Kan ik daar gewoon vertalingen
toevoegen? In de zoekfunctie zit zo'n optie, maar wordt dat op prijs
gesteld, ook als daar niet eerst discussie over is geweest op de
mailinglist o.i.d.? Ik maak regelmatig gebruik van de zoekfunctie, en
dan is het een kleine moeite om een woord toe te voegen dat er nog niet
in staat.

En kan trouwens in de zoekfunctie standaard worden gezocht naar
'substring' i.p.v. 'exact'? Nu moet je dat telkens opnieuw veranderen :(
en ik zoek liever op substring dan op een exact woord...

Groeten,

  Jan-Willem