"Aanbevolen Nederlandstalige distro"

Jan-Willem Harmanny vertaling@nl.linux.org
28 Jan 2003 09:03:46 +0100

Op zo 26-01-2003, om 22:48 schreef Reinout van Schouwen:

> Hoi allemaal,

> Neehoor dat ben je niet: vertalingen worden nog geaccepteerd tot aan de
> release. Er is alleen een string freeze voor nieuwe msgid's, juist om de
> vertalers hun werk te kunnen laten doen.

Vincent, hij komt eraan :) dan wachten ze maar even met die release.
msgfmt: "355 translated messages." :)

> Wat vinden jullie van dit idee? Ik coordineer zelf de Mandrake-vertalingen
> en daar zitten we op 82% in totaal. Zijn er hier mensen die het zien
> zitten mee te helpen om van Mandrake 9.1 (momenteel in beta) de beste
> Nederlandstalige distro ooit te maken?

Ik heb geen flauw idee waar alle distributie-vertalingen eigenlijk
uithangen. Misschien is het een idee om adressen van al die projecten
eens in een overzichtje ergens te zetten? Ikzelf heb RedHat momenteel,
en die bevalt me zo goed dat ie er al een paar weken aan één stuk op
staat. Dus als ik al zou helpen met Mandrake dan moet je em zelf maar
testen...

  Jan-Willem