Vertalingen.

Fabrice Mous vertaling@nl.linux.org
Thu, 23 Jan 2003 00:44:53 -0800

Op woensdag 22 januari 2003 14:31, schreef MACHIEL VAN VEEN:
> Hoi Fabrice. Het zal je misschien vreemd in de oren klinken, maar ik krijg
> ook Linux niet op mijn computer geinstalleerd. Windows XP weigert mij de
> toegang tot 'Bios' en ik kan dus de volgorde van opstarten niet veranderen.
> Weet jij raad? Groetjes. Een beginneling.

Ikzelf ken XP helemaal niet. Heb met win98/2000 wel eens gewerkt maar XP icm
Linux heb ik nog niks mee hoeven doen. Ikzelf draai SuSE naar alle
tevredenheid en heb derhalve wat suseinfo voor je kunnen opsnorkelen

http://sdb.suse.de/en/sdb/html/dstark_linux_xp.html
Ook stuur ik je een e-mail met een stuk tekst uit de Unoffical susefaq. Ik ga
dat hier niet voorbij laten komen omdat dat imo HIER niet op zijn plek is.

Als het je nog steeds niet lukt dan stel ik voor dat je eens rondvraagt of er
ergens binnenkort een installparty is waar je heen kan gaan (samen met je pc)
of je belooft een kratje bier wanneer iemand je komt helpen (werkt ook nog
wel eens) Voordat je het vraagt, ikzelf heb het nu wat druk met tentamens en
naderende stageperiode.

Leg je vraag eens voor op fora (forum.computertotaal.nl, forum.nedlinux.nl) en
er zijn talloze mailinglijsten zoals die bij de NLLGG(www.nllgg.nl), Vosberg
(www.vosberg.be) en veel te veel eigenlijk om hier te melden

Oh ja ... Ik weet dat iedere eerste zondag in Leiden een Linuxbijeenkomst is
in Culutureel Centrum de X en anders is er 8 februari weer een
NLLGG-bijeenkomst te Utrecht.

succes

Fab