Vertalingen.

Branko Collin vertaling@nl.linux.org
Wed, 22 Jan 2003 20:34:14 +0100

On 22 Jan 2003, at 18:39, MACHIEL VAN VEEN wrote:

> Ik had mijn probeersel al gewist. Als ik een goede lijst
> met de al vertaalde termen kan krijgen, wil ik een nieuwe poging
> wagen. Ben al tijden bezig met het vertalen van
> spoorwegen-gerelateerde onderwerpen voor een website van twee
> machinisten van de NS, dus ik dacht dat ik dit misschien zou kunnen
> leren.

Op <http://vertaling.nl.linux.org/vertalers.html> staat een
woordenlijst. Er zijn ook tools die een groot deel van de vertaling
al voor je doen, gebaseerd op eerdere vertalingen van vrije software.
Mij schiet daar helaas de naam niet zo gauw van te binnen. Misschien
dat iemand anders van de lijst je kan helpen.

--
branko collin
collin@xs4all.nl