lease

Gerald Raucamp vertaling@nl.linux.org
Mon, 17 Feb 2003 07:43:23 +0100

gebruiksduur lijkt me meer in de juiste richting te gaan.

verloop datum? verloop tijd? hmmm, daar gaat het toch om met leases?

huur contract?

Ik zit net even zelf een kijkje te nemen in m'n .leases bestand.
Toewijzings termen? (Termen als in "op basis van de termen in
voorgenoemd contract gaan wij een verbintenis aan).

Beetje oubollig, verbintenis? :P

Gerald Raucamp - cavey@vengeance.et.tudelft.nl
                           http://www.cavey.nl