Nederlandse GNOME 2.2 screenshots

Martijn Ras vertaling@nl.linux.org
Wed, 12 Feb 2003 23:12:42 +0100

H die Vincent,

Ook ik moet nog overstappen, Gnome2.2 staat hoog op de verlanglijst ...
Hopelijk is het dit weekeind of komende week zo ver, eerst m'n Zaurus
aan z'n verstand peuteren dat er tijdens het synchroniseren niet
gekliert mag worden ...

Zodra het zover is zal ik kijken wat ik voor je kan betekenen.

Ik zou inderdaad ook 640x480 als formaat hebben genomen voor de
schermkiek, maar dat terzijde. Waar ik je op wil wijzen is dat de
huidige nou niet bepaalt uitnodigend is, aangezien er over de volle
breedte van het scherm zo'n irritante regel staat, nota bene gemarkeerd
en al (mijn aandacht werd er in ieder geval direct door getrokken):

able] [unstable] [unstable] [unsta

Mazzel,

Martijn.