Nederlandse GNOME 2.2 screenshots

Vincent van Adrighem vertaling@nl.linux.org
Wed, 12 Feb 2003 21:47:20 +0100

Hoi allemaal,

Ik heb even een vraagje aan jullie. Zouden degene die een GNOME 2.2 sessie in het Nederlands draaien een leuk screenshotje kunnen maken voor de gnome homepage? Ik denk nu aan screenshots van bijvoorbeeld de nieuwe features zoals de lettertypeselectie, fontilus, netwerkomgeving in nautilus, gstreamer, of de nieuwe Xchat... Ook creatieve thema's zou natuurlijk heel leuk. Het gaat erom om de nieuwe gebruikers een beetje te verbazen.

Stuur je screenshot naar mij op (of naar deze mailinglist), dan stuur ik de hele groep op naar de Gnome-beheerders.

Ik heb een screenshotje van mijn desktop (een verse gnome2.2) hier staan ter lering ende vermaeck: https://dirck.mine.nu/vincent/Gnome2.png

Alvast bedankt,
Vincent
--