Website

Aurelus vertaling@nl.linux.org
05 Feb 2003 11:11:31 +0100

Op wo 05-02-2003, om 11:02 schreef Mark Van den Borre:

> Liever geen "stek" voor mij.
>
> Wat is trouwens een internetpagina of een internetsite? Een pagina die
> je enkel betekenisvol kan benaderen via het http-protocol met een
> Microsoft Internet Explorer-client?

Nou nou, dat valt wel mee. Ik gebruik tegenwoordig meestal Phoenix, en
de meeste dingen worden goed weergegeven (zelfs sporadische flash of
java dingen). (Maar dat ligt misschien ook aan het soort sites dat ik
bezoek.)
Het verschil tussen site en pagina: een 'site' een verzameling is van 1
of meer 'pagina's', normaal gesproken onder dezelfde domeinnaam.

--
With regards / Met groet,
Taco aka Aurelus

http://www.cambyses.org aurelus@jabber.org GnuPG:1024D/A76A895E