Returned mail: User unknown

Gerald Raucamp vertaling@nl.linux.org
Tue, 12 Aug 2003 17:01:23 +0200

Ik vind het een prima idee!

Ik word onderhand ook helemaal gestoord van allerlei spam over
nigeriaanse oliebaronnen wiens landgoed in vlammen aan het opgaan is en
of ik maar even een bank rekening ter beschikking wil stellen zodat ze
wat tegoeden over kunnen pompen.

:-\

Gerald Raucamp - cavey@vengeance.et.tudelft.nl
                           http://www.cavey.nl