sheets

Branko Collin vertaling@nl.linux.org
Tue, 15 Oct 2002 22:01:37 +0200

On 15 Oct 2002, at 20:51, Rinse de Vries wrote:
> [...]

Ik vermoed dat ik dit wat nader moet duiden. Een vorm is een
tekenobject, bijvoorbeeld een pijl in een stroomdiagram. Een sheet is
een samenhangende verzameling van die atomaire tekeningen,
bijvoorbeeld alle tekeningen die je nodig hebt voor een
stroomdiagram, een legpuzzel, een electronisch circuit of een UML-
diagram. Denk ik.

> Is Dia een flow charting programma?
> Kivio spreekt volgens mij van 'stencils' in dit geval.

Het is een programma om diagrammen mee te tekenen, vgl. met MS Visio.
Je kunt er stroom-, maar ook andere soorten diagrammen mee tekenen.

--
branko collin
collin@xs4all.nl