sheets

Rinse de Vries vertaling@nl.linux.org
Tue, 15 Oct 2002 20:49:33 +0200

In KDE wordt 'sheets' vertaald als 'bladen' (style sheets, worksheets
->stijlbladen, werkbladen) of 'vellen' (paper sheets -> vellen papier).

Bij Dia hangt het een beetje af van wat de applicatie bedoelt. als het een
presentatieprogramma is, dan kun je 'sheets' idd laten staan. KPresenter
gebruikt idd "dia's", maar dat is de vertaling voor "slides".