mozilla 1.2 beta-vertaling

Aurelus vertaling@nl.linux.org
Sat, 30 Nov 2002 17:10:54 +0100

Hallo allemaal
De vertaling voor Mozilla 1.2 is nu bijna af, en lijkt mij bruikbaar.
Naar de Help heb ik nog niet gekeken, maar de rest zou goed moeten zijn
(op een aantal dingen na die ik nog wil veranderen, zoals in CVS te zien
is). Ik hoor het graag als er nog (kleine) fouten in staan, om een goede
vertaling te kunnen hebben als 1.2.1 uitkomt. Patches zijn ook welkom.

De vertaling in zijn huidige vorm staat in CVS (zie
http://savannah.gnu.org/projects/mozilla-nl/ ), en een XPI versie staat
op mijn computer: http://cambyses.org/mozilla-nl (nog niet officieel bij
het project omdat ik het zie als beta-kwaliteit).

p.s.: Ik neem aan dat de vertaling ook werkt onder andere systemen dan
GNU/Linux, maar heb dat niet kunnen testen. Als het niet werkt hoor ik
het graag.

p.p.s: Reacties graag naar mozilla-nl-dev@nongnu.org (of een CC)

--
With regards / Met groet,
Taco aka Aurelus

http://www.phys.uu.nl/~twitte       Jabber ID: aurelus@jabber.org
OpenPGP finger: 7526 8AB3 D011 F3FB 72E7 773D E86C 65AA A76A 895E