tekst gnome2 panel menu's

Reinout van Schouwen vertaling@nl.linux.org
Sun, 12 May 2002 22:36:09 +0200 (CEST)

cc: vertaling

Hoi Vincent,

On Sun, 12 May 2002, Vincent van Adrighem wrote:

> gnome2....ik mensen heb gevraagd te vertalen die daar geen ervaring mee
> hadden. Hierdoor werden de slecht vertaalde dingen niet beter en waren
> de nieuwe vertalingen ook niet al te best.

Dat vermoedde ik al wel. Nouja, er is nog even tijd om alles na te zien.

> Overigens vind ik de "Persoonlijke map" oplossing van KDE wel aardig.
> Misschien moeten we daar op over gaan met gnome.

Ik heb er een topic over geopend op
http://www.o2w.nl/~ivo/wiki.pl?Home_Directory . Ikzelf ben daar niet zo
voor (waarom dan niet 'startmap', want homepage is in Galeon vertaald als
startpagina.  Dat vind ik trouwens ook discutabel omdat, zeker in Galeon
waar de laatste sessie gewoon wordt heropend, je niet start met de
homepage).

groeten,

--

Reinout van Schouwen			Artificial Intelligence student
email: reinout@cs.vu.nl			mobile phone: +31-6-44360778