inloggen of aanmelden?

Fred Mobach vertaling@nl.linux.org
Sun, 05 May 2002 20:35:25 +0200

Rinse de Vries wrote:

> Het gaat om het huidige gebruik van login in KDE3.
> Dat betreft dus inloggen via KDM, maar het inloggen in een netwerk via Kppp,
> inloggen van ftp-clienten op Wu_FTPD, ssh, rlogin, telnet, en wat al niet
> meer ...
>
> de discussie spitst zich nu vooral op kdm heb ik het idee.
> maar zit er een verschil tussen inloggen op een computer en het inloggen op
> een ftp-server?

Daar zit eigenlijk geen verschil in, je meldt je altijd aan op een
service, die draait op een computer. Althans, als we het hebben over een
algemeen inzetbare computer zoals een UNIX of GNU/Linux systeem of een
mainframe.

Met vriendelijke groeten,

Fred
--
Fred Mobach - fred@mobach.nl - postmaster@mobach.nl
Systemhouse Mobach bv - The Netherlands - since 1976