inloggen of aanmelden?

Tino Meinen vertaling@nl.linux.org
05 May 2002 13:33:23 +0200

Op zo 05-05-2002, om 11:34 schreef Vincent van Adrighem:

> Login is gewoon geen Nederlands. Echte Nederlandse gebruikers zullen ook niet begrijpen
En wie zijn nou Echte Nederlanders?, Persoonlijk heb ik het altijd over
inloggen, en mijn medecomputergebruikers (en dat zijn echte
compu-analfas) ook.

> Als je je vertaling gaat aanpassen om mensen comfortabeler achter een engelse computer te krijgen
Je hebt gelijk, dat mag geen argument zijn.

Ik kan me ook wel vinden in aan/afmelden maar het zal wel wennen zijn.

Rinse: ben je een inlogprogramma zoals GDM aan het vertalen of heeft het
met ftp/ssh/rlogin te maken?

Tino Meinen