Database creator for .po and .pot files (fwd)

Rinse de Vries vertaling@nl.linux.org
Sat, 30 Mar 2002 21:14:41 +0100

Op zaterdag 30 maart 2002 17:33, schreef u:
> Hoi allemaal,
>
> Dit kwam ik tegen op de gnome-i18n mailinglist. Ikzelf heb momenteel geen
> mysql draaien dus kan het niet testen. Maar het lijkt mij dat dit een
> aardige vervanging kan worden voor het (nogal eenvoudige) php script dat
> nu op vertaling.nl.linux.org staat.
>
> Ideeen? commentaar?
Dit is ongeveer wat KBabel doet bij de KDE-vertalingen.
Er zijn plannen in ons team om de uitvoer van kbabel online in html oid te
zetten.
Het zou leuk zijn als nl.linux.org een dergelijke database heeft met alle
vertalingen.

Rinse