[GNOME2 Deep freeze] Oproep aan alle vertalers.

Vincent van Adrighem vertaling@nl.linux.org
Tue, 5 Mar 2002 21:35:16 +0100 (CET)

Hallo allemaal,

Vanaf 6 Maart zit GNOME in Deep freeze. De final release zit ons op de
hielen, en om het allemaal nog leuker te maken waren de po-file
generator-pagina's (beter bekend als de statspages) down voor 2 a 3 weken.
Het project moet snel afgemaakt worden willen we de Nederlandse taal
ondersteund krijgen in GNOME2. Omdat haastig afraffelen geen oplossing is
(dan heb ik nog liever engels) zoek ik het in de hoeveelheid.

Ik doe daarom een oproep aan alle vertalers. Zowel de actieve
GNOME-vertalers (die ik ge-CCt heb), als de andere vertalers via
vertaling@nl.l.o. Zouden we met z'n allen kans zien om een van de grote
grafische werkomgevingen volledig Nederlands te krijgen? Ik zou dat graag
zien.Om te zien hoe de huidige status is kun je kijken op:
http://developer.gnome.org/projects/gtp/status/unstable/status.shtml
De PO-files kun je downloaden door op de percentages te klikken in de
kolom NL.
Als je besluit te helpen met deze "eindsprint", dan hoor ik graag wat van
je. Anders gaan door de chaos dingen dubbel gedaan worden.

Groetjes,
Vincent van Adrighem
Wanhopige Coordinator :-)
--