Mandrake 8.2

Vincent van Adrighem vertaling@nl.linux.org
Sun, 27 Jan 2002 22:52:52 +0100

Op 2002.01.27 22:46 schreef Reinout van Schouwen:

> Hoi allemaal,
>
> Ik weet niet wie van jullie allemaal Mandrake gebruikt, maar 8.2beta
> is
> net uitgekomen. Voor screenshots kijk op
> http://www.linux-mandrake.com/en/demos/Demo/Mandrake8.2/Beta/ .
> Aangezien
> Mandrake gezien wordt als een distributie die vriendelijk is voor
> minder
> gevorderde gebruikers lijkt het me belangrijk dat (naast uiteraard
> GNOME
> en KDE) ook de Mandrake-specifieke tools goed vertaald zijn. Op dit
> [...]

HE BAH! Een Mandrake gebruiker!!
:-) Geintje, rustig.

Goed plan. Misschien iets om op
http://vertaling.nl.linux.org/vertalers.html te zetten (hint!). Nu ik
het er toch over heb. Er staat nog een foutje op die pagina. Er staat
dat gnome-nl gecoordineerd wordt door Gert de Wit. Da's fout. Daar moet
staan: Vincent van Adrighem. Misschien leuk om ook meteen emaille
adressen daar bij te zetten (met nospam/reclame d'r in ofzo)???

Groetjes,
Vincent van Adrighem