nano-1.1.5 (0%, 295 untranslated)

Ivo Timmermans vertaling@nl.linux.org
Tue, 8 Jan 2002 12:36:44 +0100

Reinout van Schouwen wrote:

> Hmm, de laatste keer dat nano werd aangekondigd heb ik een uurtje zitten
> prutsen, ingestuurd, wat denk je? Moeten ze eerst een handtekening op
> papier van mij hebben voordat ze de vertaling accepteren. Ik ga me wel
> weer tegen andere projecten aan bemoeien...:)

Allereerst heb je kennelijk niet op de statuspagina van GNU gekeken,
want (IIRC) stond er toen ook al een andere naam bij nano.

Verder zou je je eigen vertaling ook ergens op een site neer kunnen
zetten, en aankondigen.  Dan is die te gebruiken als onofficiele
vertaling totdat er een officiele vertaling komt; al dan niet
gebaseerd op die van jou.

HTH;

	Ivo

--