nano-1.1.5 (0%, 295 untranslated)

Reinout van Schouwen vertaling@nl.linux.org
Tue, 8 Jan 2002 00:26:38 +0100 (CET)

On 7 Jan 2002, Jan Nieuwenhuizen wrote:

> Al klagende de plank net misslaan, riekt naar een trol, wmb.  Als je

Flikker toch op man, ik heb toch wel wat beters te doen dan trollen op een
linux vertaling mailinglist. Als je niet gelooft dat ik meehelp vertalen
moet je maar eens gaan kijken op de nl-status pagina van Mandrake.

> Eerlijk gezegd geloof ik er dus niets van, dat er een sublieme
> vertaling slechts een postzegel van ons verwijderd is.

De file die ik op wilde sturen was nog geen 100% vertaling maar een
aanzet. Als ik dan ook nog tot 3x toe die file terugkrijg van de robot
omdat er steeds weer wat anders mis is dan zeg ik op een gegeven moment
ook bekijk het maar.

groeten,

--

Reinout van Schouwen