share

Rinse de Vries vertaling@nl.linux.org
Wed, 6 Feb 2002 23:52:39 +0100

Hallo,
Wordt met "share" "Windows Shares" bedoelt?
Zo ja, dan gewoon laten staan, doet MS ook.
Zo nee, dan vertalen als "delen/gedeeld/gedeelde [map etc..]/gedeeld als...",
zo staat het ook in MS Windows...
Gebruik in ieder geval geen "deling".
Wat exporteren betreft,
Volgens het WIT(Woordenboek Informatica en Telecommunicatie):
Export->exporteren - gegevens of afbeeldingen in een extern bestand opslaan.
Export filesystem
zou ik vertalen als
Bestandssysteem exporteren..

Rinse