mozilla 1.2.1

Aurelus vertaling@nl.linux.org
Tue, 03 Dec 2002 12:13:22 +0100

jwharmanny@zeelandnet.nl heeft geschreven:
> Van 1.2 naar 1.2.1 is alleen iets met het renderen van dynamic HTML
> veranderd, verder inderdaad niets. Dus zal de vertaling wel hetzelfde
> blijven ja.
>
> Ik zal em ook es downloaden, compilen en dan de Nederlandse dinges testen.
> Overigens stonden bij de vertaling van 1.1 alle sneltoetsen tussen haakjes
> aangegeven wanneer die niet in de vertaalde woorden zitten. Kun je dat
> ergens uitzetten of moet je daarvoor het XPI bestand aanpassen?

De enige manier om dat op te lossen, is door de sneltoetsen te vertalen,
en dat is veel werk. Ik heb dat nu gedaan voor de menu's (alleen niet in
Composer geloof ik, omdat ik die sneltoetsen niet kon vinden), omdat dat
zo opvalt.
Als iemand zich er mee bezig wil houden, prima. Wat er zou moeten worden
gedaan: bedenken welke sneltoets waar wordt gebruikt, met controle dat
het ook *kan* (dat niet twee dingen in dezelfde context dezelfde toets
krijgen toegewezen). Als iemand specifiek op kan schrijven welke toets
waar moet komen (B bij Bestand in hoofdmenu van Navigator, ...), wil ik
ze er wel in zetten, maar volledig als patches zodat ik alleen de
bestanden hoef te mergen is natuurlijk ook goed ;-).

Volgens mij is het niet gewoon uit te zetten. (En dat zou ook niet
handig zijn: dan kan je ze niet gebruiken, omdat je niet weet welke
toets je nodig hebt.)

--
With regards / Met groet,
Taco aka Aurelus

http://www.phys.uu.nl/~twitte       Jabber ID: aurelus@jabber.org
OpenPGP finger: 7526 8AB3 D011 F3FB 72E7 773D E86C 65AA A76A 895E