mozilla 1.2.1

jwharmanny@zeelandnet.nl vertaling@nl.linux.org
Tue, 3 Dec 2002 05:51:20 -0500

Van 1.2 naar 1.2.1 is alleen iets met het renderen van dynamic HTML
veranderd, verder inderdaad niets. Dus zal de vertaling wel hetzelfde
blijven ja.

Ik zal em ook es downloaden, compilen en dan de Nederlandse dinges testen.
Overigens stonden bij de vertaling van 1.1 alle sneltoetsen tussen haakjes
aangegeven wanneer die niet in de vertaalde woorden zitten. Kun je dat
ergens uitzetten of moet je daarvoor het XPI bestand aanpassen?

  Jan-Willem

Original Message:
-----------------
From: Aurelus aurelus@eml.cc
Date: 	Tue, 03 Dec 2002 11:16:37 +0100
To: mozilla-nl-dev@nongnu.org, mozilla-nl-users@nongnu.org,
vertaling@nl.linux.org
Subject: mozilla 1.2.1

Hallo allemaal
Ik heb net bekeken wat er in Mozilla 1.2.1 veranderd is, en dat blijkt
letterlijk *niets* te zijn. (Zelfs de versienummers zijn niet
veranderd..) De huidige beta-vertaling werkt daarin dus ook
(http://cambyses.org/mozilla-nl/langnlnl.xpi). Die versie is overigens
wel wat bijgewerkt.
Als ik zeker weet dat de vertaling op alle systemen werkt, breng ik hem
uit als officiele versie. Met systemen bedoel ik:

  Unix (GNU/Linux getest, andere systemen zullen ook wel werken)
  Mac (?)
  Windows (installeert in ieder geval, verder ook geen problemen?)

--
With regards / Met groet,
Taco aka Aurelus

http://www.phys.uu.nl/~twitte       Jabber ID: aurelus@jabber.org
OpenPGP finger: 7526 8AB3 D011 F3FB 72E7 773D E86C 65AA A76A 895E