Dutch 1.1 ready

Taco Witte vertaling@nl.linux.org
Thu, 29 Aug 2002 14:13:29 +0200

Reinout van Schouwen heeft geschreven:
> This message uses a character set that is not supported by the Internet
> Service.  To view the original message content,  open the attached
> message. If the text doesn't display correctly, save the attachment to
> disk, and then open it using a viewer that can display the original
> character set. <<message.txt>>

[snip]
[snip]

(Ik weet niet welke tekenset jouw programma gebruikt, maar de mailserver
hier kent hem niet.)

> Ja en nee. Ik installeer inderdaad als non-root maar heb wel degelijk all=
> benodigde schrijfrechten in de directory waarin ik installeer. Bij Mozill=
> 1.0 ging dit ook goed.

(ander mailtje, van Marc):
 > Zelfde hier op mijn Linux bak.... Mozzie blijft maar engels blaten :)

Hmm. Ik heb gisteren (nu mijn computer niet bij de hand) de vertaling
succesvol geïnstalleerd onder Linux, zonder problemen. (Ik heb Mozilla
in mijn homedir staan, en ben begonnen met een bijna schone installatie;
in ieder geval stonden er geen taalinstellingen in de weg.)

Ik zal vanavond nog eens kijken, maar ik heb nu nog geen idee..

Met groet,
Taco