Dutch 1.1 ready

Reinout van Schouwen vertaling@nl.linux.org
Thu, 29 Aug 2002 14:00:21 +0200 (CEST)

Hallo Taco,

On Thu, 29 Aug 2002, Taco Witte wrote:

> Wat lukt er niet? Als de vertaling gedeeltelijk werkt zou ik uit het

De vertaling werkt in het geheel niet. Installatie gaat goed, Nederlands
is te selecteren in de preferences maar Mozilla blijft vrolijk engels
praten, ook na restart.

> profiel XUL.mfl en chrome/chrome.rdf wissen (dan gaan taal en thema weer
> terug op de standaard). Als je dan (na opnieuw starten) Nederlands
> kiest, zou het wel eens kunnen werken.

Heb ik gedaan, helpt niet.

> Als het helemaal niet lukt, probeer je de vertaling waarschijnlijk te
> installeren als non-root, terwijl Mozilla systeembreed geïnstalleerd is
> (/usr/local? heeft Solaris dat ook?). Dit is een bekende bug in Mozilla..

Ja en nee. Ik installeer inderdaad als non-root maar heb wel degelijk alle
benodigde schrijfrechten in de directory waarin ik installeer. Bij Mozilla
1.0 ging dit ook goed.

groeten,

--

Reinout van Schouwen			Artificial Intelligence student
email: reinout@cs.vu.nl			mobile phone: +31-6-44360778