Dutch 1.1 ready

Rob Janssen vertaling@nl.linux.org
Tue, 27 Aug 2002 17:07:43 +0200

Taco Witte heeft geschreven:

>[Dit is een e-mailkopie van een nieuwsgroepbericht naar "netscape.public.mozilla.l10n"]
>
>Hi
>The Dutch localization for Mozilla 1.1 is ready. It's really just a quick
>update, and I expect that there will come a new version (that's why I did
>not yet make a full build).

Ik heb de 1.1 versie van Mozilla opgehaald en de .xpi file van de
Nederlandse site.
De installatie van de .xpi lijkt goed te gaan, maar ik krijg (needs
update) te zien achter de keuze voor Nederlands, en als ik er op probeer
te klikken dan gaat het hele venstertje zenuwachtig bibberen.
Kennelijk is er nog ergens een versie verschil?

Rob